Pola DXX remitiusenos a seguinte comunicación en relación coa posta en funcionamento do no novo sistema de control horario: “
A partir do próximo 1 de novembro porase
en funcionamento o novo sistema de control horario de fichaxe na
terminal informática (PC) do posto de traballo, a través da tarxeta
corporativa de identificación persoal.
Os primeiros órganos onde se habilitará o
dito sistema serán os xulgados do social e o xulgado de primeira
instancia nº3 (con funcións de rexistro civil), ambos da cidade de
Santiago de Compostela. Unha vez comprobada nestas unidades a correcta
xestión das marcaxes e o posterior procesamento dos datos, o sistema
iráse estendendo de forma gradual ao resto de órganos da Administración
de xustiza (xulgados, fiscalías e subdireccións do IMELGA), existindo a
previsión de que a final de ano o proceso estea rematado.
Os funcionarios dos órganos onde quede
habilitado o novo sistema de fichaxe deberán utilizar éste para realizar
as súas marcaxes diarias xa que, automaticamente, quedará deshabilitada
a posibilidade de fichar polo sistema antigo (máquinas existentes nos
edificios xudiciais). As tarxetas de fichaxe antigas deberán remitirse
aos servizos de persoal da xefatura territorial correspondente.
As xustificacións das posibles faltas de
fichaxe por ausencias totais ou parciais do posto de traballo (fallo do
sistema informático, esquecemento da tarxeta, enfermidade ata o cuarto
día, asistencia a consultas médicas…) deberán facerse cubrindo os
modelos existentes na Oficina de Persoal da Administración de Xustiza
(OPAX), seguindo a continuación o procedemento habitual de visado polo
superior funcional e remisión aos servizos de persoal da xefatura
territorial correspondente.
Na intranet de Xustiza estará dispoñible
información para resolver as posibles dúbidas que xurdan en relación co
sistema de fichaxe no PC. As consultas tamén poderán dirixirse ao Cau
de xustiza, teléfono: 981 54 62 23 .