Na
Instranet publícouse a seguinte nota informativa en relación coas tomas
de posesion e cese con motivo da resolución do concurso de traslados: “O
vindeiro martes 19 de novembro publicarase no BOE e no DOG a Resolución
do 28 de outubro de 2013, da Dirección Xeral de Xustiza, pola que se
resolve definitivamente o concurso de traslado para prazas vacantes
entre funcionarios dos corpos e escalas de xestión procesual e
administrativa, tramitación procesual e administrativa e auxilio
xudicial da Administración de xustiza, anunciado pola Resolución do 15
de abril de 2013.
Segundo
a resolución, tanto a toma de posesión coma os cesamentos realizaranse
na xefatura ou delegación territorial correspondente ao destino. Por
cuestións organizativas, agradeceríase a
formalización das tomas de posesión entre as 9.00 e as 11.00 horas e a
dos cesamentos entre as 12.00 e as 14.00 horas de luns a venres. (Fóra destas franxas horarias o acceso ás dependencias dos respectivos servizos de persoal de xustiza pode ter restricións.)
Á
marxe das datas de cesamento fixadas na Resolución (corpo de
tramitación o día 26.11.2013, auxilio e xestión o día 03.12.2013), no
caso de que un funcionario reingresado tome posesión antes das datas
indicadas na praza de outro que tamén obtivese destino no concurso, este
segundo cesará o mesmo día da toma de posesión do reingresado,
empezando a contarlle o seu respectivo prazo posesorio.
No
caso de cesar e tomar posesión na mesma localidade ou en distintas
localidades dunha mesma provincia, ambas formalizacións poderanse facer o
día da toma de posesión, sendo a data de formalización do cesamento a
que corresponda de acordo coa resolución de adxudicación.
Co
fin de axilizar a tramitación das altas e baixas, relacionamos a
documentación que as xefaturas ou delegacións territoriais precisan para
abrir ou completar os expedientes persoais das persoas que tomen
posesión dun novo posto*.
Persoal procedente de fóra da comunidade:
Fotocopia DNI
Ficha de recollida de datos( personais e bancarios).
Fotocopia da tarxeta sanitaria (unicamente para ingresos posteriores ao 01/01/2011) e/ou tarxeta de Muxexu
Certificado de haberes
Certificación ou copia dos trienios
Certificación das vacacións e días gozados na Administración da que procedan
Modelo 145(IRPF)
Persoal destinado na comunidade:
Fotocopia DNI
Ficha de recollida de datos( personais e bancarios).
Para o caso dos cesamentos do persoal que obteña novo destino fóra da C.A. de Galicia, no momento de formalización do cesamentodeberán
facer entrega da tarxeta de identificación persoal e de control
horario, asinando o impreso acreditativo de tal circunstancia. No
caso de non ter que formalizar cesamento ningún por reingresar fóra da
comunidade nun corpo distinto do que estaba a prestar servizos, a
tarxeta será entregada presencialmente ou por correo postal ao
correspondente servizo de xustiza.
*No
caso de non estar en posesión dalgún dos documentos, estes remitiranse
coa maior brevidade posible ao correspondente servizo de xustiza.”